Kontakt oss

Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt!

Fyll ut skjemaet nedenfor, så svarer vi så fort vi bare kan. Under kontaktskjemaet finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene vi pleier å få. Ta gjerne en titt på dem først.  

Takk - melding er mottatt! Selv om vi liker at ting går innigranskauen fort, så hender det at det tar én dag før du får svar.
Ups! Noe er galt, har du fylt ut alle feltene? Er e-posten riktig?

Praktisk informasjon

Sandøya ligger på en øy (kanskje ikke så overraskende). Det gjør at det er lurt å være litt forberedt.

Parkering

Nærmeste parkeringsplass er på Hagefjordbrygga. Vær oppmerksom på at mange plasser er merket som private, mens andre er offentlige. Det er parkeringsavgift på Hagefjordbrygga, som enten kan betales på automat eller via app. InniGranskogen disponerer dessuten to parkeringsplasser her, som kan leies etter forhåndsavtale.

Rutebåt

Det går rutebåt (kun passasjerer, ikke biler) fra Hagefjordbrygga til Sandøya. Rutebåten har tre anløpssteder på øya. Når du skal til InniGranskogen, så er det i Sandøykilen du skal gå av.

Rutetider: Bruk reiseplanleggeren på Agder kolletkivtrafikk.

Billetter: Kan kjøpes om bord, med det rimeligste er å kjøpe via appen AKT billett, som du finner på App Store og Google Play.  

Taxibåt

Du kan også bestille taxibåt. Det lønner seg å bestille noen timer (eller gjerne enda tidligere) i forkant, slik at du er helt sikker på å få skyss når du ønsker.

Telefon: 41 45 41 45
Det er Sørlandets Martime som opererer taxibåten.

Trillebår

InniGranskogen har trillebår stående i Kilen (der du kommer inn med rutebåten). Denne kan naturligvis lånes av gjestene våre. Det er ca. 10 min å gå fra fergekaia til InniGranskogen.

Adresse:

InniGranskogen
Østegårdsv. 68
4915 Vestre Sandøya
EHF: Org. nr.: 986 546 529

Kontaktperson:

Kjartan Høvik
Tlf. (+47) 91574756
E-post: kjartan@innigranskogen.no